Maroš Didi

Violinist
Maroš Didi

Viackrát som mal možnosť vypočuť si účinnosť produktov od AAI na vlastné uši, pretože riaditeľ umeleckej školy, kde pôsobím ako pedagóg, má tieto produkty k dispozícii.

Priznávam, že nakoľko som hráčom v profesionálnom orchestri, nezostáva mi mnoho času na počúvanie reprodukovanej hudby, dá sa povedať, že mojou pracovnou náplňou je počúvať zvuk akustických nástrojov a operných spevákov, ale v tomto prípade si vždy čas rád nájdem, pretože sa jedná naozaj o výnimočný posluch. Na prezentáciu som pravidelne pozvaný, ako mi bolo povedané, najmä preto, že je mojou pracovnou povinnosťou počúvať denne zvuk akustických nástrojov. Mojou úlohou je povedať, ktorá zvuková ukážka sa podľa môjho názoru najviac približuje realite po výmene určitých káblov a komponentov.

Môžem povedať, že v tomto prípade nemám s tým najmenší problém, pretože v prípade produktov od AAI je to veľmi jednoduché. To nie je možné nepočuť. Je to neuveriteľné, ale akonáhle sa zapojili do systému káble alebo iné produkty od AAI, bolo to počuť okamžite ako prínos, najmä čo sa týka tonality, vernosti a prirodzenosti zvuku. Bez ohľadu na to, čo bolo zapojené pred výmenou za AAI produkt.

Zvuk sláčikových nástrojov sa dostáva na úplne inú kvalitatívnu úroveň, osobne som ešte z reproduktorov nepočul tak prirodzene a verne znejúci zvuk huslí. Neviem ako je to možné, akým spôsobom to funguje, ale tieto produkty majú zvláštnu schopnosť, vniesť do zvuku absolútnu prirodzenosť a poslucháč získa pocit prítomnosti v priestore s účinkujúcimi.

Som veľmi rád že sa môžem týchto akcií zúčastňovať a prispieť aspoň týmto spôsobom!